Recent Posts

11 blogerských chyb, kvůli kterým váš blog nikdo nečte


Jsem trouba.

Znáte ten pocit, když se zachováte jako iniciativní blb a necháte se do něčeho uvrtat?

Jó, tak přesně tohle se stalo mě, když jsem Michalovi Ozogánovi okomentoval článek o blogerských chybách. No a protože jsem se do toho nechal navést, musím se z toho nějak vyvézt. V mém případě článkem o blogerkých chybách.

Jsem fakt trouba.


Pozn.: Následující článek čtěte v případě, že máte čitelnej design blogu a píšete bez chyb. Protože nečitelnej blog, kde autor(ka) píše jak prase, opravdu nikdo nečte. Rozhodně článek nedoporučuji citlivým jedincům. Dneska totiž budu krutě upřímnej.


1. Vybíráte špatný název blogu a domény


Už několikrát se mi stalo, že jsem narazil na zajímavou stránku. Jenže jsem si ji nikam neuložil a na název si ne a ne vzpomenout.

Takovej web už asi nikdy nenavštívím. Protože mi název neutkvěl v paměti.

Jak má vypadat vhodný název či doména blogu? Buď něco krátkého nebo fakt hodně úderného a neotřelého. Schválně, co si zapamatujete spíš?

  • Blog Lenky Černé 
  • Deníček chtivé prostitutky 


2. Neumíte psát nadpisy


Rozsekal mě pár tejdnů zpět jeden koment na Facebooku.

 „Na nadpisu přeci moc nezáleží. Důležitý je kvalitní obsah.“ 
Zdroj: http://whyareyoustupid.com/face-funny-meme/funny-wtf-meme-face/

Já jsem klidnej člověk. Fakt že jo. Ale když jsem si přečetl tohle „moudro“, měl jsem chuť dotyčnou střídavě mlátit do hlavy a kopat do prdele.


#Titulek článku je jako #šaty u ženský. Rozhoduje, jestli si ostatní budou chtít sáhnout na #obsah (=kozy). Ne nadarmo nad ním doteď dumám:) 

- @Lamicblog (Lamič), Twitter 24. března 2016


Je možné, že napíšete supr článek. Strávíte nad ním kopu času. Pak tam mrsknete nějakej narychlo splácanej nadpis, aby tam jakože něco bylo. A čumíte jak vyvoraná myš, že ten supr článek nikdo nenavštívil.

Gratuluji. Právě jste pohřbili svoji několikahodinovou práci pitomým titulkem, kvůli kterému na váš článek nikdo neklikne.

Chcete umět psát nadpisy? Čtěte bulvární titulky, případně Krčmičův článek.


3. Váš obsah stojí za hovno 


Když se vrátím k předchozímu komentáři z Facebooku, má v zásadě z druhé půlky pravdu. Kvalitní obsah je fakt důležitej.

Průser je, že každej bloger si myslí, že zrovna ten JEHO obsah je výbornej. Nikdo přeci nechce vědomě publikovat sračky. Že ne? Že ne?!

Někdo může namítnout:
„Ale tahle holka píše úplně o hovně, ale má velkou návštěvnost jen kvůli tomu, že má pěknou tvářičku.“ 

Může být. Protože taková holka s velkou pravděpodobností bude na blog dávat své fotky, kde jí to sluší. Byla by kardinálně blbá, kdyby to nedělala. Kvalitní fotografie totiž také tvoří součást dobrého obsahu. Nejde jen o text :)

Kvalitní obsah a malá návštěvnost prostě nejdou dohromady. Když vám nerostou čísla návštěvnosti, asi nepublikujete tak super obsah, jak si myslíte. Nebo kurvíte další věc:

4. Kašlete na propagaci 


Jirka Rostecký napsal na svém blogu skvělé moudro.

 „Obsah je král, ale musí mít své vojsko, které ho dovede k čtenářům.“ 

Když budete zavření doma, nikdo se s vámi neseznámí. To samé platí s článkem. Musíte ho dostat ven mezi lidi. Sociální sítě, diskusní fóra, komentáře pod články a u videí. Kam to jde, tam se musíte vecpat s odkazy na své články.

5. Píšete pro vyhledávače, ne pro lidi 


Většina blogerů, kteří něco načetli o blogování, asi narazili na pojem SEO. Anglická zkratka, týkající se optimalizace pro vyhledávání.

Člověk si pak řekne:

Ty vole! Takže když do článku narvu mraky klíčových slov, tak na mě budou lidi chodit přes vyhledávání! Jupí! 

Průšvih je, že jak rychle takovej člověk přijde, tak rychle zas vypadne. A už se nikdy nevrátí. Protože váš text bude hnusnej.

Psát poutavě spolu s klíčovými slovy už chce fakt pisatelskej um. Párkrát jsem to zkoušel, ale ve finále chytím víc lidí přes sociální sítě a diskuze, než přes Google nebo Seznam. :)


6. Myslíte na prachy a ne na čtenáře 

Peníze hrozně kurví charakter...

Za celou dobu blogování mi přišla jen jedna nabídka na spolupráci. Společnost u mě chtěla publikovat fejkovou recenzi. Za celkem dobré prachy.

Naštěstí jsem o tom dal řeč s jiným blogerem, který mi to vymluvil. Protože obětovat svoji online reputaci za pár stovek se opravdu nevyplatí. Čtenáři to poznají a jakmile se jednou zaprodáte, ztratíte důvěryhodnost.

O přehršelu bannerů a pop-up oknech, které skáčou všude na čtenáře a kurví čitelnost, ani nemluvím.


7. Píšete, co je oblíbené. Ne to, co vás baví 


Já před dávnými časy založil blog na téma poker. Což bylo tenkrát děsně cool. Tu karetní hru doprovázel hrozný hype. Masově se překládaly knihy od amerických pokerových profesionálů, každej to hrál v hospodě atd. Prostě náser téma.

Problém byl, že mě to nebavilo. Nebyl jsem v tom tak dobrej, neměl jsem co čtenářům předat. A bylo to na článcích hrozně znát. Cítil jsem křeč, text stál za prd, nechtělo se mi do toho. A nikdo to nečetl. Blog jsem nakonec skrečnul.


8. Píšete JEN o svém životě


Spousta lidí si naivně myslí, že žijí supr život. A že když o něm budou psát, čtenáři to budou žrát i s navijákem.

Smutný je, že pokud nejste světoznámá celebrita, bohatej businessman, žhavá nymfomanka, drogovej dealer a já nevím co ještě, většinou váš stereotypní život čtenáře bude nudit. Ty osloví buď to, když se dozví nějakou unikátní informaci nebo v nich text vzbudí emoci. A to druhé často chybí:


 9. Postrádáte svůj vlastní styl


Hmm, kterou vybrat, když jsou všechny stejné?
Někdo tomu říká hlas, někdo ksicht. Já tomu budu říkat písemnej styl. Protože chci :-P

Musíte se naučit odlišit. Jakmile bude mít váš blog i vaše písemné vyjadřování jasně vyhraněnej tón, čtenáři se s vámi snáze identifikují. Zapamatují si vás v těch mračnech jiných blogů a pokud se jim budete líbit, vrátí se zpět.

A když se jim líbit nebudete? Tak vás budou hejtovat a ostatní se o vás i tak dozví. :-)

Kdo to umí?

  • Dominik Landsman – Tatík na mateřské s kulervoucím smyslem pro humor, který se vyjadřuje chlapským hovorovým slovníkem. 
  • Klára Vrbíková – Nymfomanka a pragmatická zlatokopka, která vám vše napíše na plnou hubu. 
  • Otto Bohuš – Hravej copywriter s humorem suchým jak nevzrušená ženská. Sice nebudete brečet smíchy, ale zaryje se vám svým písemným stylem do paměti. 


10. Neprojevujete vlastní názor 


Souvisí s předchozím bodem. A tuhle chybu bohužel často dělám i já.

Když čtete magazín, chcete nějaké zajímavé informace. Ideálně objektivní.

Blog je naopak ztělesnění autora. Měl by být osobní. A proto je čteme.

Neopisujte jen tupě fakta. Sdílejte své zážitky, postřehy, názory. Serte na to, jestli tím někoho naštvete. Je to sakra váš blog, tak dejte najevo, kým doopravdy jste!


11. Žijete jen blogem 


Pro mě zatím nejčerstvější zkušenost.

V počátcích blogování jsem měl tendenci v hlavě řešit jen a jen tu moji zatracenou webovou stránku. Jak udělám tohle a támhleto.

Jenže když jen sedíte doma na prdeli a nic neděláte, těžko se hledá inspirace pro články. Chybí vám náplň, není pořádně co sdílet. Nemluvě o tom, že dlabete na jiné povinnosti.

Chcete-li psát úžasné věci, prožívejte úžasné věci :) 

Život nabízí zábavnější věci, než blogování

Závěrečná rada


Nikdy veřejně neslibujte konkrétní termíny, ani konkrétní články. Nebo díky Michalovi dopadnete jako já, když píši něco, co bych na můj blog normálně nepsal :))

Jaké chyby podle vás blogeři ještě dělají? Podělte se v komentářích.

Pokud se vám článek líbil, budu velmi rád za jeho sdílení. Nezapomeňte dát odběr na mém účtu na Facebooku, Twitteru nebo Google+, kde informuji o vydání nových článků, případně zmiňuji i drobnosti, které na blog nedávám.

Kam dál?


11 blogerských chyb, kvůli kterým váš blog nikdo nečte 11 blogerských chyb, kvůli kterým váš blog nikdo nečte Reviewed by Lamič on 16:51:00 Rating: 5

65 komentářů :

  1. Ok, musim s tebou na 100% ve všem souhlasit. A pobavils mě. Tak, že sis zasloužil i laik na svým FB:-) Co mě nejvíc na současných blogerech vadí je asi to, že má blog každej moula, který sedí celý den doma u počítače a myslí si, že když na nějakej nezajímavej krém napíše pseudo "recenzi" (která není recenze, protože tam je jen to, že je to novinka, je to krém a je to dobrý) tak že bude slavnej a budu mu to vydělávat. Jo sponzoring je teď asi to jediný, co 90% lidí zajímá a pak je to tak vokatý a trapný, jak se tim každej vytahuje, že se to nedá číst:D A taky bohužel jedna velká upřímnost: Velká většina lidí prostě nemá co říct, natož co napsat.
    O všechny body cos psal se snažím, proto bohužel nejsem schopná psát tak často jak bych chtěla, ale holt to že sedim na kafi nepovažuju za převratnou událost roku. Jediný co už nezměnim je moje možná neoriginální doména, ale zas když už ke mně lidi chodí, tak si to chválí, tak snad to se mnou není tak zlý. A dle tvých rad ti tu hodím link :-P přeju krásný den:)

    Simply Adele

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář a jsem rád, že se článek líbí.

      Osobně mě to moc nesere, pokud publikují i lidi, kteří ti nemají reálně co dát. Ve finále je to tvoje volba, jestli to budeš číst, nebo ne. A nějak člověk začít musí. Průser je, pokud do toho fakt někdo jde s tím, že bude hned slavnej a prachy jen potečou. To pak přijde tvrdej pád na hubu :)

      Doména je podle mě obecně z toho všeho ten nejmenší problém. Když ti lidi umíš získat, dá se to i s nějakou prasáckým názvem. A tvůj se ještě dá. Viděl jsem o dost horší :-D

      Jen si odkaz dej. Když mi sem budeš pravidelněji dávat své komenty i u jiných článků, můžeš si spamovat do aleluja :-P

      Vymazat
  2. Super článek, další chyby blogerů mě teď nenapadají. Vše podstatné popsáno :). Musím absolutně souhlasit s bodem 2,. Toto pondělí jsem napsala článek s nadpisem: "Těšíte se na pátek?". Strla se totální lavina sdílení a lajkování (můj x násobně překonaný rekond). Nadpis evidentně rezonoval se spoustou lidí, kteří by si obsah pravděpodobně nikdy nepřečetli, kdyby se článek jnemoval např. "Úplněk ve znamení Štíra". Nádherný den všem!

    http://danakratochvilova.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkes. Ve finále bych mohl hejtovat ještě dost jinejch prasáren. Ale výše zmíněné beru jako takový nejvíc bolestný věci.

      U toho nadpisu je to dobrej postřeh. Já se ještě snažím, aby se na nadpis nedalo jednoznačně odpovědět ano/ne. Protože když si čtenář odpoví "ne", v řadě případů na článek hodí bobek.

      Vymazat
  3. Amen kamo :-) výstižně sesumirovane.s lehkou formou "nebudte idioti" :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem (zatím) bůh, ty trdlo :-D Díky.

      Ale v zásadě si v jedné větě zesumírovala, o co šlo.

      Vymazat
  4. Pecka, pecka, pecka :D :D Kolikrát mám článek hotovej a pak měsíc přemýšlím nad nadpisem :D Víš jak jsme se bavili o tom humorným způsobu psaní? Tak tohle je "to ono".. BRAVO!! Super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :)

      Já se snažím s tím písemným stylem hodně experimentovat, abych trefil správnej tón, kterej mi bude sedět a čtenáře to chytne. Snad se blížím.

      Vymazat
  5. Skvělý článek, vždycky si moc ráda nechám poradit od blogerů, co již ví, o čem mluví, protože se stále považuji za začátečnici.
    http://the-ronie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, jestli jsem ten správnej. :)) Protože i já se furt beru za zelenáče, kterej se má furt co učit.

      Každopádně jsem rád, že se líbilo a přeji, ať s blogem zlomíš vaz. Jen nelam ten vaz sobě. A ani kamarádům :-P

      Vymazat
  6. Zdravím a děkuji za rady :)
    Myslím si, že jsou ale marné. Nemám prakticky žádnou návštěvnost. Protože o mém osobním blogu poezie, jak jsem jej nazvala, nikdo neví. Je pěkný, čučavý i čtivý, ale nikdo o něm neví. Na reklamu nemám prachy. Prý je to chyba, že ho mám u webnode a ne tam, kde ostatní blogeři. Nechápu a už fakt nevím, co udělat. Prý jsem zvolila špatný název, ale mě se líbil a změnit to už nejde.

    http://salek-kavy-u-diviska.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čo takto zapojiť sa do blogerských skupín na facebooku a tam zadarmo propagovať svoj blog? Robí to väčšina blogerov a funguje to skvelo. Hlavne začínajúci blogeri si takto nájdu prvých čitateľov a naštartujú návštevnosť svojho blogu :-)

      Niekoľko takýchto skupín mám spomenutých v jednom z mojich článkov o blogovaní: http://kissedbybeauty.blogspot.sk/2016/02/10-krokov-k-uspesnemu-blogu.html

      Vymazat
    2. Souhlas se Sue. Na Facebooku je kurevsky moc skupin. Blogerské i literární, kde můžeš blog propagovat.

      Na férovku přiznám, že literární blogy nesleduji a rozumím tomu jak Halina dietě. Zkus navázat kontakt s jinejma blogerkama, které mají podobné téma. Vzájemně se hodnoťte, sdílejte názory. Taky prolez net, jestli neexistují nějaká fóra s podobnou tématikou. I tam se dá promovat.

      Vymazat
  7. Tenhle článek se ti fakt povedl a naprosto s tím souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, velmi mě pobavil. :3
    Pořád přemýšlím, kde je chyba. xD Návštěvnost mám hezkou, ale proč jsou lidé líní psát komentáře, na to nepřijdu. xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tým mám takisto problém.. Návštevnosť by aj bola, dizajn by aj bol, fotky sú tiež v pohode (podľa môjho skromného názoru), ale tá diskusia pod článkami občas chýba. Čo nám na to asi Patrik poradí? :-)

      Vymazat
    2. Tak to dopadá, když se ženský domluvěj na jednoho chlapa. Z toho nemůže vzejít nic dobrýho :-P

      Podle mě to takovej problém zas není. Například oborový blogy s tisíci návštěvami jsou komentovaný fakt minimálně.

      Podle mě fungují tři věci
      1) Dát výzvu k akci (komentu) na závěr článku.

      2) Psát dost kontroverzně na to, aby čtenář po přečtení buď řval "Hurrá", nebo "Ty zasraná krávo!!!".

      3)Aktivně pracovat s vlastní komunitou čtenářů, aby ti z vlastního zájmu pravidelně komentovali.

      Vymazat
    3. Tá kontroverzia zaberá asi zo všetkého najviac, povedala by som :-D

      Vymazat
    4. Asi zkusím nějakou práci s komunitou. Snad se nějaká najde. :D

      Vymazat
    5. Proč ne. Přes sociální sítě, případně mail se toho dá dělat spoustu. V mých skupinách je třeba postování článků věc, která tvoří minimum obsahu. Většinou tam sdílím nějaké vtipné momentky, nebo něco na zamyšlení, ptám se na názory atd.

      Tuhle zkusím ještě jeden experiment, tak jsem zvědavej, jestli vyjde :)

      Vymazat
  9. Super článek. Taky začínám, tak jsem ráda za každou radu :)
    A taky házím odkaz :)
    http://podpatkyvhline.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Tvůj název blogu mi hrozně utkvěl v paměti. Jak jsi na něco takového přišla? :)

      Jinak samozřejmě díky :)

      Vymazat
  10. Tak to je super článek, pobavila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bezva poučnej článek. Akorát by mě teda zajímalo, proč jsou některý blogy, co jsou (snad objektivně?) úplně pitomý, tak moc čtený :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkes :)

      Hehe, to se dost blbě posuzuje, když nevím, jaké blogy máš konkrétně na mysli :) Když zmíníš příklad, třeba ti to písnu. A neboj, neprásknu tě :))

      Vymazat
  12. Já prostě tvoje články žeru. A právě teď jsem přišla na to, že mi u tebe ani tak nezáleží na jaké to je téma, protože tvůj styl psaní mi prostě maximálně sedí.
    Jinak souhlasím s názorem na Dominika. Je to prostě pán! :D

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje pisatelské ego právě stouplo do novejch hodnot. Já se snažím s psaným stylem trošku experimentovat, tak uvidíme, kam se vyvinu.

      Jen ty články nesežer všechny, ať taky zbyde na ostatní :-p

      Dominik je fakt borec. Jeho úroveň psaného stylu bych chtěl jednou mít.

      Vymazat
  13. Ty ses teda rozjel! :3 Pěkný! :3 Nečekala jsem, že se do toho tak obuješ! ☺ Ale nemůžu nic než souhlasit! :) Něco podobného (jen z maličko jiné strany) už mám v hlavě dýl, ale ještě jsem se k tomu nedostala! :o No, třeba to v blízké době zmáknu! :D

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) To víš, jak jsem byl v blbé náladě, potřeboval jsem to nějak dostat ven. A vzniklo tohle :))

      Budu se těšit, jestli něco podobného vyjde i u tebe :)

      Vymazat
  14. Je to hezky napsané. Ono to blogování v dnešní době soc.sítí není co to bývalo před šesti-osmi lety... Soc sítě můžou blogování pomoci, ale taky i zabít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)

      Tak daleko zpět to nemůžu posoudit. Jsem furt blogerský mládě. Ale je fakt, že kupa lidí má tendenci se víc věnovat sociálním sítím (nebo Youtube) a na psaný blog pak sere. :)

      Vymazat
  15. Tento článok ma nesmierne zaujal a všetko v ňom je pravda. Možno by som ešte pridala, že kratší a zapamätatelnejší názov je lepší. Tieto veci som ešte nevedela, keď som si zakladala blog a tak teraz chcem vytvoriť nový blog (problém s názvom blogu). Prednedávnom som prišla aj na dôležitosť nadpisov. Musia byť zaujímavé a chytľavé, aby vôbec niekto otvoril článok :) Navyše, mali by si blogerky uvedomiť, že nejde o počet komentárov ale o počet zobrazení. A nemôže toto zobrazovanie brať za týždeň ale mesiac. Ak niečo začne robiť dobre, chvíľku trvá kým na to aj potenciálny čitatelia prídu :) super článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že tě to zaujalo :)

      U toho názvu to záleží na tobě. Třeba Maruška Hušáková, kterou občas sleduji, má naprosto pofiderní název, ale návštěvnost má :)

      Síla nadpisů je ohromná. Někdy fakt rozhodne, jestli článek bude na píču, nebo naopak bude skvělej. Mně občas dýl trvá, než vykoumám ten správnej titulek, než samotnej článek. A i tak se občas seknu.

      Já se na návštěvnost dívám spíš optikou toho, zda jde o lidi, kteří se ti vracej, nebo jen procházejí. A pak i to, jak se chovají. Ne každá návštěvnost je dobrá návštěvnost.

      Vymazat
  16. Parádní článek. Pobavil, poučil. Snad se tohoto nového jedenáctera budu držet. Palec hore.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Budu rád, pokud to alespoň někomu pomůže :)

      Vymazat
  17. Podle mně je velká chyba nadužívání vulgarismů v blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To děsně závisí na celkovém stylu blogera.

      Když bude publikovat titulovanej vědec, přemíra vulgarit text bude srážet. Naopak člověk "z lidu" působí přirozeněji, když píše hovorově :)

      Vymazat
  18. Zajímavé, vtipné, trefné :-) A bod číslo 6 by se měl tesat do kamene. Důvěryhodnost je podle mě alfa a omega všeho a přijít o ni, to je stejné, jako kdyby řidiči kamionu sebrali papíry. Může celý "krámek" zabalit :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)

      Důvěra dělá dost no. Na druhou stranu si myslím, že i ta se dá získat zpět. Jen to dá pěkně zabrat.

      Vymazat
  19. Vďaka za inšpiratívne rady. U mňa sa priznám aj bez kudly v chrbte, že ja jednoducho mám problémy s názvami článkov. A obvykle to aj nakoniec skončí tak, že článok je nakoniec úplne o niečom inom.
    Zas, ale ja som pri zakladaní nedala vysoké ciele, keďže gro mojich článkov sa týka o mojich peripetiách s náročným synom. Takže neočakávam, že ma budú čítať puberťáci, ktorí majú momentálne v hlave sojky a nie špinavé plienky :-)
    A s názvom blogu som váhala tri dni a premýšľala, čo by ma tak najviac vystihovalo. Nakoniec som sa rozhodla pre Čaju z paláca - trafená mamička, pretože som to asi najviac ja a v našom meste skoro každý vie, čo znamená palác. Áno je pravda, že Kurva či Nymfomanka z Paláca by bolo pre niekoho zaujímavejšie a ľahšie zapamätateľné, ale pre písajúcu mater by mi to bolo asi tak platné ako push up pri mojich desinách. Možno by ma pár ľudí navštívilo kvôli názvu ale veľmi rýchlo by sa aj pratalo... ak by hneď na začiatku našlo recenziu na knihu Dalajlamova mačka. Ešte by šlo Krava z Paláca, ale si myslím, že sebaironické články úplne stačia na to, aby si ľudia urobili o mne vlastný názor :-).
    V tom spamovaní som asi majster sveta, pretože kde sa nájde nejaký článok o nejakom probléme s dojčením či večne uvrieskanom dieťati, už tam capem svoj článok, a myslím si, že aj tým som si našla pár čitateľov. Človek, hold, sem tam zo seba musí urobiť idiota či vtierku... inak sa o ňom svet neozve. V najhoršom prípade ma vymažú či neotvoria. A ak hej a vrátia sa, bod pre mňa.
    Ale inak čo ma štve asi najviac na blogerov, je neodpovedanie na komenty. A to som sa stretla u mnohých a mnohých. Pod článkom výzva na nechanie komentu, a ani po dvoch týždňoch keď sa nedočkám odozvi je to pre mňa, nie ani urážlivé, lebo sa na to v podstate môžem vysr..., ale je to podľa mňa neúcta k čitateľom. A je pravda, že niekedy sa s odpoveďou na koment natrápim viac ako so samotným článkom. Nemám ich veľa a preto som neskutočne vďačná za každý a snažím sa to patrične aj dať najavo.
    No, ale ako som si všimla, vytvorila som si vlastný článok...Takže som vlastne chcela iba povedať...Super článok, vďaka za inšpiráciu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kráso. Takovej román jsem nečekal. Nechceš psát články za mě? :-D

      Ten název by měl podle mě i sedět se zaměřením blogu. Otevřít "Blog kurvy" a najít blog spořádanýho jehovisty, připadám si pěkně ojebanej. V tom horším slova smyslu :))

      Já jsem spamerská děvka, takže ti zcela rozumím.

      Na komenty odepisuji rád. Ale je fakt, že jak jsem viděl skoro dvacítku komentů, tak jsem se pěkně zhrozil. :-D Ale beru to jako slušnost i prostředek komunikace s čtenáři.

      Díky :)

      Vymazat
    2. No, s tým písaním článkov za teba by bolo asi dosť problematické. Niežeby som nemala záujem ale do motivačnej tématiky ja veľmo nie som, i keď si o tom rada prečítam, ale nenapíšem ani čiarku. A asi by sa na tvojom blogu dosť blbo vynímal článok o vyťahaných kozách z dojčenia či o celibáte na materskej :-)
      či?

      Vymazat
    3. No zrovna ten celibát na mateřskej by zněl jako docela zajímavej vztahovej článek :-D Pokud by se to dobře podalo. Ale zatím chystám něco krapet jinýho :)

      Vymazat
  20. Ještě pak je myslím jedno z největších umění udělat z náhodného čtenáře pravidelného čtenáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas neblbni, já jsem v tohle oproti tobě ještě zelenáč :-))

      Vymazat
  21. Tlieskam.

    Parádny článok. Ten nasraný tón ti sedí.

    Ako som ti písal na Twitteri, týmto článkom si si získal ďalší odkaz na tvoj blog: http://vojkovsky.sk/nevyrazny-bloger/, úplne na konci, ešte som ti to zvýraznil.

    Pokračuj v podobných článkoch :)

    PS: Teraz mám chuť napísať článok, kde bude minimálne 20 chýb, kvôli ktorým váš blog nikto nečíta :D

    PPS: Kedy prejdeš na WordPress? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jen si nejsem úplně jistej, jestli bych z blogování měl udělal pravidelnější rubriku. Chci u této stránky spíš držet ráz lifestyle blogu :)

      Tenhle typ článků bych navíc rád spíš někdy do budoucna publikoval externě pro nějaké online weby a pod svým reálným jménem.

      Že ty si hledáš zakázky? :-P Pro tenhle malej blogísek mi zatím Blogger postačuje. Vím, že WP má dost fičur, které se hodí. Nicméně v případě redesignu bych to spíš řešil nějakou Blogger šablonou s tím, že na Wordpressu bych spíš postavil nějakej profesní blog, pokud by to do budoucna využil. To se ještě uvidí :)

      Vymazat
    2. Tenhle typ článků bych navíc rád spíš někdy do budoucna publikoval externě pro nějaké online weby a pod svým reálným jménem. - Keď budeš chcieť osloviť slovenské publikum, tak kedykoľvek môžeš dať guest post pre môj blog :)

      Zákazky nehľadám (aspoň nie cez komentáre :D) ale pár vecí má na tvojom blogu štve. Napríklad tieto čudné komentáre :D

      A potom ešte to, že by to chcelo nejaké ikony na rýchle zdieľanie. Obsah je v pohode :)

      Vymazat
    3. Díky. Toho si upřímně vážím :)

      "Čudné komentáre" :-D Já tu vaši řeč fakt žeru. Ono to ikony má dole pod článkem. Jen je fakt, že třeba oproti jiným to je takové dost blbě viditelné.

      Já popravdě s obsahem moc spokojenej nejsem, protože mi tam chybí nějaká větší konzistence. Někdy napíši bomba článek, jindy ten zájem a odezva je fakt minimální.

      Plus ještě budu muset něco nastudovat o emailech a jak je efektivně využít. Abych nebyl závislej jen na návštěvnosti v rámci FB :)

      Vymazat
  22. z hrůzou zjišťuji, že pár chyb dělám i já. Jo, kašlu na propagaci a ještě k tomu všemu jsem ve vyhledávačích k nenaleznutí. Možná bych přřece jen odkazy na své články mohla vecpat na víc míst. Že bych si vyrobila kartičky a pak to rozdávala lidem jako vizitky? Ne, dělám si srandu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro začátek bohatě stačí postování na vhodných FB skupinách. Vyhledávače zas tak moc řešit nemusíš :)

      S těmi kartičkami by asi lidi celkem čuměli :-D

      Vymazat
  23. OK, takže pridávam komentár s odkazom na svoj blog cez meno, aby som splnila bod 4. :-)

    Ale teraz vážne k bodu 4. Pchať svoje odkazy všade znie rozumne, no zrejme sa vám ešte nestalo, že vám za to dal niekto po papuli. Pritom vôbec nešlo o nejaké odveci príspevky či dokonca spam. Propagovala som len tam, kde sa to hodilo, kde na to došla reč. A bolo mi od nezávislých zdrojov v nezávislých situáciách niekoľkokrát odporučené, aby som nepropagovala. Čo s tým? Kašľať na nich a cpať sa tam naďalej? Alebo si nechať povedať?

    Inak, s nízkou návštevnosťou tiež zápasím. A do zúfalstva ma privádza skutočnosť, že najnavštevovanejšie sú väčšinou práve moje najhoršie články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po papuli :-D Miluji slovenštinu. Váš jazyk je skvělej :)

      Já už byl vyhozenej asi ze tří Facebookových skupin, na dvou mám v současnosti blokaci psaní a na jednom velkém diskuzním fóru jsem dostal permanentní ban na IP adresu. Plus uživatelé jiného fóra mi dost ostře dali najevo, že o moje články nemají zájem. Takže nějakou zkušenost s tím mám. :)

      Ale to je riziko, se kterým se musí počítat. Pokud z 10 propagačních míst bude 9 zdrojů návštěvnosti, je to úspěch :) Tvůj popis je takový dost obecný, takže bych ohledně tvojí strategie postování článků potřeboval konkrétnější info, abych mohl poradit.

      Ohledně návštěvnosti bych na tvojí stránce našel pár věcí, které by se daly překopat. Nechce se mi to ale vypisovat do komentářů. Pokud bys měla zájem, napiš prosím na mail lamic93@seznam.cz Klidně tvoji stránku můžeme podrobněji probrat :)

      Vymazat
  24. Tak já jsem snad v klidu, se vším souhlasím, takže se těmto bodům snažím vyvarovat nebo se jimi řídit (až na to jméno blogu, ale to mám jakoby k mým fb stránkám, na kterých si snad někteří mé jméno pamatují) :)) a skvěle napsáno, tento styl mám nejradši!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se mnou souhlasíš :) S tím jménem úpně nemůžu posoudit. Musel bych vidět přímo o jakej blog jde.

      Jinak se zeptám - jak to s tím stylem konkrétně myslíš? :) Co se ti na něm přesně líbí? Jde o to, že se stylem psaní dost experimentuji a hodí se přesná zpětná vazba, co držet a co změnit :)

      Vymazat
  25. Mega mazec moc �� ukrutně jsem se zasmála a samozřejmě všechno hluboká pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jsem rád, že to splnilo oba zamýšlený cíle. :-D

      Vymazat
  26. Dobrý článek :) Určitě jsem si z něj něco málo vzala a někde se našla. Hlavně v tom slibování termínů, to mi prostě někdy ujede a pak puf, plány jsou fuč. Sedět pořád u blogu jsem se už odnaučila. To tě práce naučí. Není tolik času, ale když to člověka baví, pořád je to fajn :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jsem rád, můj výplod z nouze někomu něco dal :))

      S těmi termíny jsem se fakt spálil hlavně v situaci, kdy jsem jel na blogu nějakou sérii. Příští tejden bude článek. Najednou byl tejden fuč a já nervy jak holka, která to nedostala :-D

      Já paradoxně zjistil, že jak jsem víc začal žít život offline, tak od té doby píši lepší články. Byla fakt doba, kdy jsem blogem žil 24/7. To už je naštěstí pryč. Troška odstupu je hrozně fajn. :)

      Vymazat
  27. Super clanek. Souhlasim bez vyjimek a sam jsem o podobnych tematech nedavno napsal u sebe. A k tomu poslednimu, jak rikam, kdyz je zivot o nicem, tezce se pise o necem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkes. Občas mám dobrou myšlenku no.

      Hele čím dýl bloguju, tím víc mi přijde, že to je pravda. Jak žiješ na píču, píšeš na píču. Pokud tedy nejde o tu správnou díru :))

      Vymazat
    2. Člověče, zrovna pracuju na stránce oblíbených blogů, musím tě tam hodit. Já ten tvůj styl vyjadřování prostě žeru. :D

      Vymazat
    3. Díkes. Pak mi prcni zprávu na mail lamic93@seznam.cz Tě za odměnu nasdílím :)

      Vymazat

Copyright © Lamič 2015-2016. Všechna práva a články mají domácí vězení a bez svolení nesmí z domu. Používá technologii služby Blogger.